Meld deg inn i Nessegutten

Fra sommeren 2020 ber vi både aktive- og støttemedlemmer melde seg inn via NIF sitt medlemssystem Min idrett.

Barn under 15 år registreres av foresatt, med en eller flere særidretter. Voksne er sterkt ønsket som støttemedlemmer, og registrerer seg uten særidrett. For innmelding:

Er du ikke registrert i tidligere krever Norges idrettsforbund at du oppretter en bruker i Min idrett før innmelding i Nessegutten, oppskrift finnes her. I Min idrett registreres barn under 15 år i foresattes profil.

Får du ikke til registrering spør familie, slekt og venner om hjelp eller ta kontakt med hovedlaget.

Trang familieøkonomi kan gjøre det vanskelig å betale for barn og unges fritidsaktiviteter. Derfor har Levanger kommune innført Fritidskortet med støtte for barn og unge 6-18 år i familier med økonomiske utfordringer. Les om ordningen her og gå direkte til Nessegutten sin side her.

Med dette ønsker vi at alle barn og unge skal kunne delta i lek og idrett hos oss, uavhengig av økonomi. Velkommen til Sp.kl. Nessegutten🙂

Vis alle artikler

Hovedlaget kontakt styret

Leder, Bjarte Venås, tlf. 928 13 596, leder@nessegutten.no

Nestleder, Birger Røeggen, nestleder@nessegutten.no

Kasserer, Rigmor Strand Bakkan, kasserer@nessegutten.no

Sportslig leder, Tommy Aune Rehn, sportslig.leder@nessegutten.no

Sekretær, Ingrid S. Aunet, sekreter@nessegutten.no

Styremedlem, Tommy Soleng, styremdlem.ts@nessegutten.no

Takk til våre hovedsponsorer

Egen nettbutikk for Nessegutten hos Macron finnes her.

Medlemsregistrering hos Bjørn Stakset Sport finnes her.