Plan for 2022

Oppstart rulleskitreninger i aug 22.

Fra høstferien og til påske:

Kommer

Terrengløp under Nesseguttens dag i  September 22

Sept 22 blir det barmarkssamling med overnatting på det nye samfunnshuset på Nesset.

25-27.22 blir det snøsamling i Edsåsdalen.

Oppdatert informasjon legges ut her og/eller på vår Facebook-gruppe og/eller på vår Facebook-side som du følger ved å melde deg inn. Treningsplaner, info om samlinger, dugnadslister, kjørelister m.m. legges ut etter hvert som de er klare.

Vi plukker ut en del kretsrenn som vi vet er fine arrangement, slik at vi får mobilisert rundt disse. Artig om mange fra Nessegutten blir med på en del kretsrenn. Påmelding må man ordne selv, men vi må gjerne samkjøre. Det vil komme mer informasjon. Ta kontakt ved spørsmål! 🙂

Ski kontakt styret

Leder, Dagfinn Valstad, tlf. 900 13 547, leder.ski@nessegutten.no

Nestleder, Tore Matberg nestleder.ski@nessegutten.no

Kasserer, Lars Erik Hjulstad, tlf. 975 74 908, kasserer.ski@nessegutten.no

Sekretær, Anja Worum, arrangement.ski@nessegutten.no

Sportslig leder, Arne Steffenrem, tlf. 916 70 420, sportsligleder.ski@nessegutten.no

Løypesjef, Åge R. Johansen, tlf. 996 92 339, age.r.johansen@ntebb.no

Styremedlemmer Jørn Fenstad og Bjørn Skei og varamedlem Jeroen Hoff.

Felles e-post til alle i styret: styret.ski@nessegutten.no

Generell informasjon

Nessegutten ski kjører opp spor i lysløypa og på åkrene så fort det er mulig. Skigruppa oppfordrer alle til å bruke nærmiljøet til skiturer i de periodene det er forhold på Nesset, og på den måten unngå å bruke en times tid i bil til og fra daglig trim. Siden løypekjøring gjøres på dugnad, og normalt etter arbeidstid, kan man oppleve nedsnødde løyper på dagtid. Skigruppa har trening eller renn tirsdager og torsdager, slik at lysløypa prepareres disse dagene. Lysløypa ved Nesheim barneskole er førsteprioritet, videre prøver vi å få kjørt ca. 5 km åkerløype fra skolen, rundt skogen og videre opp mot Gjemblekorsen og Veskemarka. Ved mye snø pakkes det spor fra de store boligfeltene til hovedsporet, og til skoler og barnehager ved behov. Løypestatus legges ut på hjemmesiden og på Facebook.

Vil du bidra med midler til løypekjøring så er kontonr. 42021671503 eller Vipps til Nessegutten ski #502175. Takk for ditt bidrag! 🙂

Løypekart