Dommeroversikt fotballsesongen 2023

Her er oversikt over klubbdommere som skal dømme kamper i fotballsesongen 2023.

Alle dommere på oversikten får beskjed, når nytt dommeroppsett er lagt ut på hjemmesiden.

Men det kan være lurt å kontakt med dommer minimum 2 dager før kamp, så dere kan skaffe en ny fra listen hvis det av en eller annen grunn ikke passer. Kjempefint om både lagledere og dommere setter seg inn i innholdet slik at eventuelle utfordringer oppdages så raskt som mulig. Dommere må huske å møte i god tid før kampen og lagledere skal ha godtgjørelsen etter gjeldende satser klar til utbetaling etter kamp.

Digital dommerregning:

Fra og med 2021 skal dommerregninger fra og med J/G 13 legges inn digitalt. (ikke Damelaget)

Les mer om dette, og hvordan her: Digital dommerregning - Norges Fotballforbund

Dommerregning for klubbdommere:

Her brukes dommerregning. (PDF-fil nedenfor)

Fil sendes så til kasserer i fotball. (kasserer.fotball@nessegutten.no)  Hvis mulig, så gjør det jobben letter for kasserer hvis dere sparer opp alle dommerregninger til slutten av sesongen.

Dommerregning oppdatert 2023.pdf

Dommersatser: